Змінна розподіл крутного моменту з електронним управлінням (V-T-D AWD)
V-T-D AWD – це система повного приводу використовується в автомобілях з автоматичною трансмісією. Система дозволяє підтримувати енергійний спортивний стиль водіння, зберігаючи при цьому основний для Subaru AWD принцип - безпека. У конструкції системи використовується складний диференціал планетарного типу, який здійснює розподіл крутного моменту між ведучими колесами: 35 відсотків - на передні колеса, 65 відсотків - на задні. Підвищений розподіл моменту на задні колеса зроблено навмисне, для більш плавного та чіткого управління, знижуючи тенденцію до надмірного повороту керма (перекручування керма), що виникає в процесі проходження поворотів.
Крутний момент розподіляється так, щоб оптимально відповідати дорожніх умов. Ця система зберігає спортивний характер водіння і забезпечує стійкість на дорогах при будь-якому стані покриття, автоматично змінюючи розподіл крутного моменту, аж до максимального - 50:50.