Богдан-Авто Поділ
- Офіційний дилер Subaru
Відділ запчастин: (044) 2074105,(093) 2074105. Київ, Новокостянтинівська, 3
  • RU
  • UA
Запис на Тест-Драйв 207-41-00
  • Outback
  • Forester
  • SUBARU XV
  • WRX STI
  • Богдан-Авто Поділ
    • Про компанію
    • Trade-in
    • Офіційні автомобілі
    • Assistance
      • В Україні
      • За кордоном
    • Досягнення
    • Смородиновий драйв
  • Новини
  • Модельний ряд
  • Сервіс
    • СТО
      • Гарантія
      • Про нас
      • ТО
      • Технічні позначення
    • Записатися на техобслуговування
    • Запчастини
  • SUBARU
    • Історія SUBARU
    • Філософія створення Subaru
    • Назва SUBARU
    • Subaru Boxer
    • Subaru Tecnica International
  • Технології
    • Повний привід AWD
      • Що таке повний привід
      • Схема розміщення
      • Горизонтально-опозитний двигун
      • Система повного приводу AWD
      • Прагнення до безпеки
      • Безпека при зіткненнях
      • Удосконалення системи AWD
      • Система управління рухом - VDC AWD
      • Центральний диференціал AWD
      • Активний поділ крутного моменту
      • V-T-D AWD
    • Безпека SUBARU
      • Активна безпека
      • Пасивна безпека
    • SI-Drive
  • Кредит
    • Кредит КРЕДИ АГРИКОЛЬ БАНК
    • Кредит Ощадбанк
    • SUBARU Finance 1
    • SUBARU Finance 2
    • Розрахувати кредит
  • Контакти

Ви є тут

Головна » Технології » Повний привід AWD

Прагнення до безпеки

  • Що таке повний привід
  • Схема розміщення
  • Горизонтально-опозитний двигун
  • Система повного приводу AWD
  • Прагнення до безпеки
  • Безпека при зіткненнях
  • Удосконалення системи AWD
  • Система управління рухом - VDC AWD
  • Центральний диференціал AWD
  • Активний поділ крутного моменту
  • V-T-D AWD

Пропонуючи свою оригінальну комбінацію: горизонтально-опозитний двигун і симетричну систему повного приводу AWD, - Subaru пропонує ще і безпечний рух - впевнене відчуття стабільності, завдяки високому технічному рівню і чудовій балансу ваги автомобіля.

Давайте гіпотетично уявимо ситуацію, при якій необхідно на високій швидкості безпечно провести зміну смуги руху. В умовах, коли автомобіль експлуатується на межі своїх можливостей, керованість сильно залежить від розподілу ваги автомобіля. У разі переднього приводу або заднього, коли тягове зусилля від двигуна передається відповідно на передні або задні колеса, різні зчіпні характеристики шин з поверхнею дороги легко можуть привести до нестабільної ситуації. Навіть якщо врахувати, що система повного приводу - AWD - забезпечує чудову стабільність управління, високий центр ваги звичайного повнопривідного автомобіля не дозволить йому досягти схожої стабільності в русі, характерною для Subaru AWD. Чому так?

Головне в тому, що автомобілі з низьким центром ваги мають кращу керованість. Це схоже на стан «маятника»: точка до якої включені всі складові сил - низька, отже сили, що розгойдують автомобіль, мінімальні. Менше розгойдують сил - більш легке маневрування, мінімум неконтрольованих змін в положенні автомобіля, і, як наслідок, більш стабільний контакт між поверхнею дороги і колесами автомобіля, також сприяє стабільному руху.

Subaru Symmetrical AWD використовує горизонтально-опозитний двигун з низьким центром ваги, а також успішно справляється з усуненням надлишкового навантаження. Пряма, симетрична конструкція розміщення рухової установки, диференціала, трансмісії і т.д., забезпечує ідеальний розподіл ваги, і вносить свій вклад в зручне і безпечне управління автомобілем.

Входить до складу загальноукраїнської мережі "Богдан-Авто Холдинг".
"Богдан-Авто Поділ" - Офіційний дилер Subaru. 2007 - 2019.