Пропонуючи свою оригінальну комбінацію: горизонтально-опозитний двигун і симетричну систему повного приводу AWD, - Subaru пропонує ще і безпечний рух - впевнене відчуття стабільності, завдяки високому технічному рівню і чудовій балансу ваги автомобіля.
Давайте гіпотетично уявимо ситуацію, при якій необхідно на високій швидкості безпечно провести зміну смуги руху. В умовах, коли автомобіль експлуатується на межі своїх можливостей, керованість сильно залежить від розподілу ваги автомобіля. У разі переднього приводу або заднього, коли тягове зусилля від двигуна передається відповідно на передні або задні колеса, різні зчіпні характеристики шин з поверхнею дороги легко можуть привести до нестабільної ситуації. Навіть якщо врахувати, що система повного приводу - AWD - забезпечує чудову стабільність управління, високий центр ваги звичайного повнопривідного автомобіля не дозволить йому досягти схожої стабільності в русі, характерною для Subaru AWD. Чому так?
Головне в тому, що автомобілі з низьким центром ваги мають кращу керованість. Це схоже на стан «маятника»: точка до якої включені всі складові сил - низька, отже сили, що розгойдують автомобіль, мінімальні. Менше розгойдують сил - більш легке маневрування, мінімум неконтрольованих змін в положенні автомобіля, і, як наслідок, більш стабільний контакт між поверхнею дороги і колесами автомобіля, також сприяє стабільному руху.
Subaru Symmetrical AWD використовує горизонтально-опозитний двигун з низьким центром ваги, а також успішно справляється з усуненням надлишкового навантаження. Пряма, симетрична конструкція розміщення рухової установки, диференціала, трансмісії і т.д., забезпечує ідеальний розподіл ваги, і вносить свій вклад в зручне і безпечне управління автомобілем.