Опис

WRX STi
(6MT, AWD)
Розміри: L x W x H: 4595 x 1795 x 1475 мм
Двигун: Горизонтально-опозитний,
4-циліндровий, 4-тактний, з посиленим турбонаддувом і проміжним охолодженням з великою пропускною здатністю
Робочий об'єм: 2457 см3
Максимальна потужність: 221 кВт (300 к.с.) / 6 000 об. / Хв.
Крутний момент: 407 Нм / 4 000 об. / Хв.
* SPORTSHIFT зареєстрований товарний знак Prodrive Ltd.
WRX STI Побудований на базі досвіду
WRX STI Рекламний ролик "Управління потужністю"
ПОВНИЙ КОНТРОЛЬ - НЕПЕРЕВЕРШЕНЕ НАСЛАЖДЕНИЕ
Прагнення до скоєного управління існує завжди і скрізь. Новий WRX STI 2015 МГ переводить це прагнення в електрифіковану площину. Ретельно розроблене шасі з більш жорсткими стабілізаторами, стійками і рамою, жорсткість якої збільшена на 40% *, забезпечують точне управління і використовують всі переваги досконалого зчеплення системи симетричного повного приводу. А посилена підвіска має підвищений коефіцієнт жорсткості ресор, тим самим виводячи WRX STI на принципово новий рівень керованості і реагування на дії водія.
* У порівнянні з WRX STI 2013 МГ. Значення виміряні відповідно до стандартів Fuji Heavy Industries Ltd.
СЕРЙОЗНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ. БЕЗМЕЖНЕ ЗАДОВОЛЕННЯ
Запорукою плавних поворотів і блискавичного прискорення WRX STI стали відмінний баланс і конструкція з низьким центром ваги системи симетричного повного приводу. Серцем автомобіля є турбодвигун SUBARU BOXER об'ємом 2,5 л, що виробляє потужність 221 кВт і крутний момент 407 Н • м. Ви завжди будете контролювати ситуацію завдяки новому керма в формі букви D, зручним сидінням в спортивному стилі з оздоблювальними вставками Alcantara® * (комплектації Sport / Sport S) і 6-ступінчастою трансмісії, механізм якої зазнав певної оптимізації для швидкого, більш динамічного перемикання передач . Ви оціните точну реакцію автомобіля завдяки системі настройки центрального диференціала, яка дозволяє регулювати розподіл зусилля між передніми і задніми колесами, і нову систему управління вектором тяги, яка направляє потужність для вибору коліс при здійсненні більш крутого, прогнозованого повороту.
* Alcantara - зареєстрована торгова марка Alcantara S.p.A.
Комплектації
WRX STI 6МКП
Двигун
Потужність
Привід
Габарити і вага
Трансмісія
Шасі
Найменування
Технології
Привід Subaru
Ми змінили шлях світових мандрів. Ми побудували нову оригінальну концепцію - Subaru симетричний повний привід (Subaru Symmetrical AWD), використовуючи унікальну комбінацію потенційних можливостей і безпеки. Отримана безпосередньо з безцінного досвіду світового чемпіонату з ралі (WRC), він перетворює водіння в справжнє задоволення. Тільки фірмова комбінація Subaru: поєднання опозітний двигуна Subaru (SUBARU Boxer) і розробленої системи передачі крутного моменту, дозволить Вам самим демонструвати водіння на рівні світового класу.
Що насправді змушує Subaru вже більше трьох десятиліть демонструвати особливий підхід до створення автомобілів? Чим пояснити прихильність до поєднання горизонтально-оппозітних двигунів SUBARU BOXER з абсолютно лінійним розташуванням ходової частини в той час, коли інші, здавалося б, віддають перевагу більш традиційним підходом? Причина проста! Використовуються дві високотехнологічні ідеї для отримання оптимального результату, потенціал яких використовується тільки Subaru. Всі основні компоненти, від двигуна до трансмісії, від механізму розподілу потужності до карданного валу знаходяться, на відміну від інших 4WD систем, на одній лінії, без зміщення і відхилень, з повною поздовжньої симметричностью розташування. Об'єднуючи разом всі переваги, кожен автомобіль Subaru отримує природний нейтральний баланс і ідеальну развесовку: як уздовж осі автомобіля, так і на всі боки.
Легкі і компактні горизонтально-оппозітниє двигуни працюють більш плавно і більш ефективно, ніж рядні і V-подібні двигуни. Чудовий обертальний баланс забезпечує меншу вібрацію, оскільки зустрічний рух поршнів нівелює її. Крім того, плоска конструкція означає, що двигун можна розмістити максимально низько до шасі, що забезпечить більш низький центр ваги і абсолютну сумісність з AWD приводом і системами підвісок.
Drive Subaru
Уявіть. Ви на шляху до улюбленого будиночка на узбережжі. На шосе, на високій швидкості Вас застав несподіваний злива, мокрий асфальт ... необхідно пройти вузьку, що продувається вітрами смугу ... потім, на шляху до мети Вас чекає брудна колія. В Subaru, ні Ви, ні Ваші пасажири не відчуєте дискомфорту. Оскільки завданням технології Subaru - Symmetrical AWD, є захист Вашого спокою, як в екстремальних ситуаціях, так і при щоденних поїздках.
Три очевидних переваги.
Better balance
Коли Ви повертаєте, відцентрова сила спрямовує автомобіль до краю дороги. Те, як далеко заносить автомобіль, залежить від центра ваги. Якщо він розташований високо, потрібно більше часу на відновлення балансу і контролю над автомобілем. Якщо низько - як у Forester - відбувається менший крен кузова і менше відхилення від курсу, що надає велику стійкість автомобілю.
Зменшена вібрація
Завдяки своїй 180-градусної конфігурації, в двигуні SUBARU BOXER, через що компенсують рухів протилежних поршнів, радикально знижується рівень вібрацій, на відміну від рядних або V-образних двигунів, в яких поршні своєю роботою як би конкурують один з одним. В результаті, досягається м'якість роботи і плавність характеристик двигуна у всьому робочому діапазоні. Отже, забезпечується безпрецедентний комфорт руху.
Покращена сила зчеплення
Постійний повний привід має особливі переваги перед приводом на 2 колеса (2WD) - особливо при русі на поворотах. Передаючи міць через всі чотири колеса, автомобіль тримається природно і нейтрально по відношенню до повороту, уникаючи неповороткості або зайвої обертальності, що може призводити до нестійкості і аварійних ситуацій.
Двигатель (WRX STI)
Міць, яка веде в захват
Цей 16-клапанний двигун з турбонаддувом об'ємом 2,5 л відрізняється неабиякими експлуатаційними характеристиками у всьому діапазоні оборотів двигуна. Але головне достоїнство цього двигуна, яке не може не викликати у Вас захоплення - це прискорення, які мають забезпечуватись при будь-якій швидкості з усією міццю крутного моменту величиною 407 Нм (41,5 кгс-м). Двигун з надлишком наділений потужністю з максимальними показниками 221 кВт (300 л. С), які говорять самі за себе.
Серце Subaru Impreza WRX STI
На WRX STI встановлена нова подвійна система активного управління клапанами, що підвищує ефективність згоряння палива та роботи системи випуску, а також проміжний охолоджувач більшого розміру підвищеної продуктивності. Підвищення потужності двигуна забезпечується також новою конструкцією глушника збільшеного обсягу, встановленого поперечно, з чотирма вихлопними трубами.
Подвійна система активного управління клапанами (Dual AVCS)
Подвійна система активного управління клапанами (Dual AVCS) забезпечує підвищення крутного моменту і поліпшення динаміки автомобіля в діапазоні середніх і малих оборотів, а також підвищення потужності і паливної економічності в діапазоні високих оборотів.
Управління температурними режимами двигуна
В результаті наших постійних зусиль щодо вдосконалення технологій охолодження, розмір проміжного охолоджувача був збільшений. Крім того, в передньому бампері і в передніх крилах тепер передбачені канали, що забезпечують ефективний випуск нагрітого повітря з моторного відсіку. Всі ці нововведення підвищили ефективність охолодження радіатора і проміжного охолоджувача, а також сприяли підвищенню потужності в діапазоні високих оборотів.
Управление (WRX STI)
Керованість автомобіля на дорозі
Забезпечення максимального рівня керованості для автомобіля з такими непересічними характеристиками по потужності двигуна (221 кВт, 300 л. С.) Є першочерговим завданням. Легкість регулювання великого числа точних налаштувань автомобіля WRX STI гарантує комфортність поїздки в будь-яких умовах, будь це звивиста путівець або центр великого міста.
Система SI-DRIVE (SUBARU Intelligent Drive)
Три двигуна в одному.
Виберіть для себе найбільш оптимальний режим руху:
Режим Intelligent: Цей режим забезпечує плавність і комфортність руху, а також ідеальні показники паливної економічності як в міських умовах, так і під час руху за містом з постійною швидкістю. Незважаючи на розумну поміркованість, даний режим дає Вам можливість насолодитися міццю двигуна відповідно до своїх уподобань.
Режим Sport: Цей режим рекомендується для руху в самих різних умовах. Він забезпечує хорошу лінійну динаміку як в повсякденних поїздках, так і на автомагістралях.
Режим Sport Sharp: Використання всього потенціалу двигуна об'ємом 2,5 л з турбонаддувом, що забезпечує миттєве прискорення і точність управління оборотами двигуна у всіх допустимих діапазонах руху.
Система мультирежимну міжосьового диференціала (DCCD) (система мультирежимну міжосьового диференціала, керована водієм)
Чудові показники керованості і стійкості в кожному режимі забезпечуються регулюванням міжосьового диференціала, а також самоблокується муфти (з електромагнітним управ-ням або управлінням через спіральні шестерню).
Режим ручного управління: Забезпечується 6-ступінчаста регулювання зусилля блокування міжосьового диференціала.
Три автоматичні режими: В залежності від умов руху або особистих переваг передбачена можливість вибору трьох режимів параметрів самоблокується муфти міжосьового диференціала:
Режим Auto: Режим, яка буде використовуватися під час запуску двигуна і оптимальний для більшої частини умов руху.
Режим Auto [+]: Поліпшення характеристик стійкості за рахунок підвищення зусилля блокування міжосьового диференціала. Цей режим призначений для руху по слизьких дорогах, забезпечуючи підвищене зчеплення коліс.
Режим Auto [-]: Поліпшення характеристик керованості за рахунок зниження зусилля блокування міжосьового диференціала. Призначений для руху по звивистих дорогах, підвищуючи "гостроту" керма і маневреність.
Мультирежимну система динамічної стабілізації
Передбачено три режими роботи мультирежимну системи динамічної стабілізації, що підвищує гнучкість управління автомобілем.
Режим Normal (за замовчуванням): Інтегроване уп-равління системою динамічної стабілізації, анти-пробуксовочная гальмівною системою і системою ABS для підвищення керованості автомобіля в умовах бічного ковзання.
Режим Traction (підвищеного зчеплення коліс з дорогою):
Цей режим обмежує роботу антипробуксовочною гальмівної системи і системи динамічної стабілізації, а також збільшує час затримки спрацьовування гальмівної системи. В цьому режимі відключається режим зменшення крутного моменту двигуна.
Режим Off: Оптимальний при русі по слизькій дорозі, наприклад, по снігу або бруду. У цьому режимі активовано тільки система ABS.
Система допомоги при рушанні з місця на ухилі: Активована в будь-якому режимі.
Для переходу в режим Normal і Off натисніть кнопку системи динамічної стабілізації. Для переходу в режим Traction натисніть на цю ж кнопку і утримуйте її більш тривалий час.
Ціни
Стандартна комплектація для всіх моделей Subaru:
Система постійного повного приводу (Symmetrical AWD), гідропідсилювач, регулювання керма по висоті, центральний замок, електродзеркала, електросклопідйомники (4 шт), іммобілайзер, коректор кута нахилу фар, дитячі замки, система розподілу гальмівного вчив, аудіопідготовка, ABS, підігрів заднього скла і дзеркал заднього виду, травмобезопасная колонка, активні підголовники, кріплення ISO-FIX.
Об'єм двигуна | STI | |
---|---|---|
Назва комплектації | NV | GH |
КОМФОРТ | ||
Спортивні передні сидіння з комбінованою оббивкою (шкіра і Alcantara) | + | - |
Спортивні передні сидіння з шкіряною оббивкою (з червоною строчкою) | - | + |
Водійське сидіння з ручним регулюванням висоти | + | - |
Електрорегулювання водійського і переднього пасажирського сидіння (в 8 напрямках) | - | + |
2-DIN аудіосистема (1 CD, 6 динаміків) | + | - |
Навігаційна система на базі SD-карти і аудіосистема Harman / Kardon + Premium: 1-CD і 9 динаміків з одним підсилювачем | - | + |
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД | ||
Тоновані стекла (крім передніх бокових) | + | + |
Світлодіодні фари з автоматичним коректором | + | + |
18-дюймові ковані алюмінієві диски BBS (дзеркальний блиск) | - | + |
18-дюймові алюмінієві диски (темний Gun Metallic) | + | - |
Конфігуратор



